יום שני, 3 בנובמבר 2008

מאותגרת מחשב: עובדת על G4, באופן זמני

מאתמול אני נאלצת לעבוד על המחשב הישן שלי - G4 400. המחשב כבר כמעט בן 9, כשמחשב מגיע לגיל כזה קשה לצפות לשלמות, במיוחד כשהמקלדת המחוברת למחשב, היא עדיין המקלדת המקורית:
המקש של ה - 0 במקלדת הראשית לא עובד, אם אני רוצה לכתוב אפס אני עושה את זה דרך המקלדת של המספרים. לכאורה, מדובר בבעיה מאד קטנה, אבל תחשבו על זה שאין לי אפשרות להקליד סוגריים. אם אני צריכה סוגריים, אני צריכה להעתיק אותם ממקום אחר.
כל נושא ההקלדה על המקלדת דורש הפעלת כוח. אם אני לא מפעילה מספיק כוח, האות פשוט לא מודפסת - נוצר סוג חדש של שגיאות כתיב + כואבות לי הידיים.



עקב גילו המתקדם של המחשב, המערכת המותקנת עליו היא טייגר.
פיצ'ר הלפרד שהכי חסר לי, בינתיים, הוא Quick Look.
אני מקווה שהמחשב האמיתי שלי יחזור בקרוב.

המפרט הטכני של המחשב המדובר:
Apple Power Macintosh G4 400 - AGP

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

20 ש"ח ויש לך מקלדת יואסבי חדשה.