יום שבת, 1 בנובמבר 2008

אוהבת פתקיות, שונאת מעבדי תמלילים

כשאני צריכה לכתוב משהו, אני מעדיפה להתחיל את תהליך הכתיבה על פתק (במחשב או בעולם האמיתי). בד"כ אני מתחילה בתוכנת Stickies (פתקיות). אם הטקסט מתחיל להיות ארוך ומפוזר על כמה פתקאות, אני עוברת ל Evernote או (במקרים שאני צריכה לשלוח לאדם אחר) ל TextEdit.



אני נוטה לכתוב טקסטים קצרים, כתיבה קצרה לא מסתדרת לי עם מעבדי תמלילים מורכבים (הכוונה לניאו אופיס וכו'). לדעתי, יש משהו מאד מלחיץ במעבדי תמלילים, הם נותנים לי תחושה שאני חייבת לכתוב משהו נורא ארוך.
תוכנת פתקיות היא אחת התוכנות האהובות עלי, הפשטות שלה נותנת לי את החופש לכתוב, בצורה חופשית, דברים שאולי לא הייתי מעיזה לכתוב במעבד תמלילים.

2 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

כנראה שאצל כל אחד זה שונה. אצלי למשל מעבד תמלילים מוציא לי בכלל את החשק לכתוב, תוכנות כמו TextEdit גורמות לי לכתוב בתמצות, ובלי שום קשר, המקום שהכי מביא לי את הרצון לכתוב הרבה (ולכתוב בכלל) הוא עמוד עריכת הפוסט באתרי בלוגים.
הייתי רוצה לדעת, גם את הפוסטים שלך את כותבת בהתחלה על פתקיות?

רייצ'ל אמר/ה...

גם את הפוסטים אני מתחילה לכתוב על פתקיות.
אם מדובר בפוסט מורכב, אני מעבירה ל Evernote - בגלל האפשרות לתייג ולשתף עם מחשבים אחרים (אני עוברת לפחות 2 מחשבים ביום).
את העריכה הסופית אני עושה בבלוג עצמו.