יום חמישי, 13 בנובמבר 2008

המקיסטים הכי מקופחים בעולם

אם אתם עובדים על מק שהוא לא מקאינטל, ובנוסף, אתם עדיין על טייגר, יש לי חדשות בשבילכם, אתם מקופחים. אין כמעט תוכנות מענינות שאתם יכולים להתקין על המחשב שלכם. תוכנות חדשות ושוות לא רצות בקונפיגרציה הזאת. בעתיד הלא רחוק, גם גרסאות חדשות של תוכנות מבוססות, לא ירוצו על המחשב שלכם. שמועות (מבוססות למדי) טוענות שאפילו מערכת ההפעלה הבאה של אפל (Snow Leopard) תהיה תואמת רק למקאינטל.



תוכנות שוות שאתם לא יכולים להתקין בגלל שאין לכם מקאינטל:
Parallels
Songbird

תוכנות שוות שמחייבות לפרד:
Comic Life Magiq
Evernote

אני יכולה לחשוב על עוד הרבה תוכנות, אני בוחרת שלא לדכא אף אחד.

3 תגובות:

Ziv Kitaro אמר/ה...

אני מבין שזה עצוב אבל לא רואה את הקיפוח.
אנחנו מצפים לתאימות אחורה עד איזו שנה?
יש מחשבים חדשים וחומרה חדשה, מערכת הפעלה שמשתמשת במשאבים וטכנולוגיות חדשות, אי אפשר להחזיק מחשב ישן ולבקש שכל הדברים החדשים יעבדו עליו נכון?
זה לא שמתכנתים עושים דווקא ומתעלמים מהמחשבים הקודמים אבל הם רוצים להתפרנס וזה אומר לפנות לדור הזה ולדור הבא של המוצרים.

כמו בכל מקום ותחום אחר בעולם.

רייצ'ל אמר/ה...

תגובה לזיו:
תחשוב על אנשים שקנו G5:
חלקם קנו אותו לפני 3 או 4 שנים וכבר יש הרבה תוכנות שהם לא יכולים להריץ עליו.
אל תשכח שמדובר במחשב שהוא עדיין חזק ויכול לשרת אנשים בנאמנות עוד שנה שנתיים לפחות.
אם נמר שלג באמת לא יתמוך ב ppc, זה נראה לי מאד עצוב.

אני חושבת שהמעבר מ ppc למקאינטל + המעבר ללפרד, יצר שכבה של מקיסטים מקופחים.

קיפוח הוא לא תמיד תוצר של כוונה של מישהו, לפעמים זה סתם ענין של אוסף נסיבות.

Ziv Kitaro אמר/ה...

אני מסכים שזה מבאס. אבל ככה זה עם כל דבר שקשור לטכנולוגיה. אנשים קנו את המקבוק פרו וחצי שנה אחרי יצא דגם חדש מהיר יותר ויותר חשוב - אחד שלא מתחמם כל כך. זה היה ממש מעצבן כי הדגמים הראשונים היו פשוט פגומים.