יום שלישי, 22 ביוני 2010

השתדרגתי: iOS 4

אמש שדרגתי את מערכת ההפעלה של האייפון שלי ל iOS 4 (לא יכולתי להתאפק). השדרוג עבר בשלום, אני מרגישה כאילו יש לי אייפון חדש. המערכת מרגישה מהירה יותר וזורמת, בינתיים לא נתקלתי בבאגים (נבדק על: אייפון 3Gs, גרסת ה 16 ג'יגה, נקנה בישראל - לא פרוץ).


תמונה: מימין: מסך הבית שלי ב iOS 3, משמאל: אותו מסך ב iOS 4 (המערכת מתחילה לפתח דמיון למק, לדוגמא: הדוק והשקיפות של התפריט העליון).

פיצ'רים אהובים (בינתיים)
- תיקיות, ריבוי משימות + אני מתחילה לחבב את היכולת לשנות רקעים.
- אני מאמינה שאני הולכת לבלות שעות רבות בסידור תיקיות.

טיפ קטן
- שתי לחיצות על כפתור הבית פותחות את מגירת/סרגל/שורת ריבוי המשימות (Multitasking).

חשוב לציין
אם האייפון שלכם משמש אתכם לעבודה, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם התעסקויות מיותרות כרגע, פשוט תחכו לסוף שבוע + תבדקו דיווחים על באגים (חיפוש בגוגל יעשה את העבודה).

השלמת מידע
עוד פרטים על המערכת אתם יכולים למצוא בעמוד iOS 4 באתר של אפל. בנוסף, תוכלו למצוא שם מדריך קצר לשדרוג מערכת ההפעלה:


לחיצה על התמונה תוביל לגרסה גדולה/קריאה יותר.

- סיכום של כל הפיצ'רים החדשים ב iOS4 (כולל וידאו) אתם יכולים למצוא כאן (TiPb).
- מקלייף (maclife) אסף 34 פיצ'רים וטיפים (נבחרים) ל iOS 4.
- אפליקציית iBooks, חנות הספרים/קורא הספרים של אפל, זמינה להורדה מהאפסטור.
- TUAW מציע לכם לבדוק תפקודים שונים של האייפון (על מנת שתהיו בטוחים שהעדכון עבר בהצלחה).
- ארס טכניקה (arstechnica) סוקר את iOS 4 (סקירה מקיפה במיוחד).