יום רביעי, 10 בספטמבר 2008

אייטיונס 8 + לפרד עברי בקרוב - עדכון

בתור ישראלית, שאין לה אייפון או אייפוד טאצ', לא טרחתי לפתוח חשבון באייטיונס - אין לי מה לקנות שם.
הבוקר הורדתי את אייטיונס 8, מתוך רצון לבדוק את הפיצ'ר החדש - Genius, להפתעתי על מנת להשתמש בפיצ'ר אני חייבת להיות משתמשת רשומה בחנות אייטיונס.
הבעייה שרישום לחנות כרוך במתן מספר כרטיס אשראי, אני לא חושבת שבשביל להשתמש בפיצ'ר כל כך בסיסי אני חייבת לתת את מספר כרטיס האשראי שלי.

אם מישהו מכיר דרך להשתמש ב Genius בלי להרשם לחנות, אני אשמח לשמוע - יכול להיות שאני מחמיצה משהו.

אני מודעת לאפשרות, לא חוקית, לפתיחת חשבון אייטיונס בלי כרטיס אשראי, אבל לא מקובל עלי לעשות דברים בצורה עקומה.

לדעתי, יש מקום לאפשר לאנשים להרשם רק ל Genius - אינטרס של אפל שכמה שיותר אנשים ישתתפו ביצירת מאגר המידע.

Genius = פיצ'ר חדש באייטיונס, הפיצ'ר מאפשר יצירת רשימת השמעה, בין היתר, על סמך בחירה של שיר אחד - יצירת הרשימה מתבססת, בין היתר, על מידע שנאסף מרשימות השמעה של משתמשים אחרים.



הארץ מדווח: בשבוע הבא צפויה הכרזה על לפרד עברי - נחכה ונראה.

עדכון
המערכת העברית זמינה להורדה מהאתר של איידיגיטל.

אני רוצה להזכיר שבעבר היתה מערכת עברית:
נוסטלגיה: מערכת הפעלה 7.5 בעברית

תגובה 1:

Ofek אמר/ה...

את יכולה לקנות כרטיס אייטיונס של 10דולר או אפילו פחות ולפתוח איתו חשבון.
כל מה שאת צריכה זה כתובת בארה"ב, דברי איתי אם את צריכה אחת.