יום שישי, 25 ביולי 2008

הרהורי רסס

את רוב השיטוט שלי באינטרנט אני עושה דרך הזנות רסס - RSS.
בתקופה האחרונה התגבשה אצלי שיטת התנהלות רסס:
Google Reader + Times.

גוגל רידר מאד נוח, בעיקר כי הוא זמין מכל מחשב.
אבל, גוגל רידר נוטה להזניח אתרים קטנים או אתרים שלא מתעדכנים הרבה.
לפעמים יכולות לעבור שעות עד שעדכון יופיע בגוגל רידר.

Times היא תוכנה מאד מעוצבת וזורמת, כתבתי עליה סקירה עבור מופע השוליים.
לוקח זמן לסדר עמודים יעילים ב Times, אבל מהרגע שזה קורה זה בהחלט שווה.
מצב העברית השתפר קצת בעדכון האחרון של התוכנה.



נראה לי שהגענו לשלב באבולוציה, של קוראי הרסס, שבו צריך לחשוב משולב:
תוכנת רסס יפה ומעוצבת שיושבת במחשב + יישום מקוון שעושה את העבודה.
כמובן שיהיה סינכרון מושלם, אחרת זה חסר ערך.

4 תגובות:

אליש אמר/ה...

יש כזה- נט ניוז וייר!

רייצ'ל אמר/ה...

צודק/ת, אבל:
זה לא נראה טוב, לא במחשב ולא ברשת.
אין סינכרון מלא, הרבה עדכונים שאני רואה אצלי במחשב אני לא רואה ברשת.
אתרים מסוימים הוא מעדכן יותר לאט מגוגל רידר.

אנונימי אמר/ה...

שתיכן צודקות... הבעיה העקרית שלי עם נט ניוז וייר היא שהוא מתעדכן כל 30 דקות, שזה נצח כשיש לך המון פידים בקורא. ונכון, הלוק שלו לא מושלם בכלל.

אני משתמש ב-vienna, שנראה אפילו פחות טוב מנט ניוז וייר (למרות שכל מני themes משפרים אותו), אבל לפחות הוא מתעדכן כל חמש דקות. הלוואי שהוא היה גם מסתכרן ברשת - אבל אני תמיד מעדיף תוכנת דסקטופ מתוכנת רשת...

Elite-Illustrator אמר/ה...

אני עושה הכל דרך המייל.
נוח לי- אני רואה כל מה שמתחדש בתיבת הדואר שתפתוחה אצלי רוב הזמן בכל מקרה
אני נכנסת ל file
add rss
כותבת את כתובת האתר
ומוסיפה
?feed=rss2
והכתובת מתווספת לי למטה משמאל.
ככה את מרוססת אצלי.
וזו ההזדמנות לאמר כמה אני אוהבת את הבלוג הזה...