פיצ'ר חדש בג'ימייל, Tasks, יעזור לכם לנהל משימות. כדי לאפשר את Tasks אתם צריכים לנווט ל:
Settings, לבחור ב Labs, לאפשר (Enable) את Tasks ולשמור.
איך זה עובד
אחרי שאפשרתם את Tasks, תמצאו את המילה Tasks בפינה השמאלית העליונה, מתחת לאנשי הקשר. לחיצה על Tasks תפתח חלון משימות.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhokFgdnZ2fLKWBVMVtATba-SIHJK_b6RUqhA95TsPj6VY6NIWlVkQ5ZNuEO0mC4r1cXb3urmDjVXjzDYRusqQg40tkd-OEwDvjhyphenhyphenLjjD5q1vlYXixvzP5ZBuj7igrBAWAgOA8Mubf7Ilk/s320/gmail_task_window.png)
זהו, עכשיו אפשר להתחיל לארגן משימות.
נבדק על הגרסה האנגלית של Gmail.
Settings, לבחור ב Labs, לאפשר (Enable) את Tasks ולשמור.
איך זה עובד
אחרי שאפשרתם את Tasks, תמצאו את המילה Tasks בפינה השמאלית העליונה, מתחת לאנשי הקשר. לחיצה על Tasks תפתח חלון משימות.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhokFgdnZ2fLKWBVMVtATba-SIHJK_b6RUqhA95TsPj6VY6NIWlVkQ5ZNuEO0mC4r1cXb3urmDjVXjzDYRusqQg40tkd-OEwDvjhyphenhyphenLjjD5q1vlYXixvzP5ZBuj7igrBAWAgOA8Mubf7Ilk/s320/gmail_task_window.png)
זהו, עכשיו אפשר להתחיל לארגן משימות.
נבדק על הגרסה האנגלית של Gmail.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה