יום רביעי, 18 ביוני 2008

התרשמות ראשונית: פיירפוקס 3

זה לא היה פשוט להוריד את פיירפוקס 3 - השרתים של מוזילה היו בלתי נגישים למשך זמן ארוך.
אני מניחה שהרצון של אנשי פיירפוקס לשבור את שיא גינס, במספר הורדות תוכנה במשך 24 שעות, יצר עומס.
בסופו של דבר הצלחתי להוריד את הדפדפן.
התרשמות ראשונית:
המראה של הדפדפן השתפר בצורה משמעותית - סוף סוף השועל נראה מקיסט.
יש תמיכה ב 1password - לא יכולה בלי זה.
יש תחושה של מהירות - אולי סתם כי זה חדש.
אני שוקלת להפוך את פיירפוקס לדפדפן הראשי שלי - ספארי כל הזמן גונב לי זיכרון.



קישורים נלווים:
לינק לעמוד ההורדות של פיירפוקס - ניתן לבחור שפה + מערכת הפעלה
הארץ - קפטן אינטרנט: פיירפוקס 3 יוצא רשמית לדרך
הגדרת תוכנה: 1Password

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הוא הרבה יותר טוב מפיירפוקס 2, אבל לא צריך להגזים ולהחליף את סאפרי - שום דבר לא ישתווה לאופן החלק שבו ספארי עובד ומשתלב עם המערכת.

אולי אני סתם חושב ככה כי אצלי לא נראה שהוא גונב זכרון...

ודרך אגב - הבלוג שלך מעולה!

אנונימי אמר/ה...

המממ
אני כבר מזמן עובדת רק עם פיירפוקס. יש לה יתרונות מאוד גדולים, בעיקר התוספים שניתן להוסיף לה והכי חשוב תוסף ה-Foxmarks איתו ניתן לסנכרן את כל ה-Bookmarks ואז אפשר גם לסנכרנם על מחשב אחר וגם, כמובן צ'יק צ'ק לעדכן את התוכנה. למי שעובד עם שני מחשבים זה פשוט נהדר. ככל הידוע לי, הפלאג כרגע אינו תומך בגרסה זו של פיירפוקס ועל כן אני בכל אופן ויתרתי על העדכון.
אחד מהדברים הכי כיפיים זה שסוף סוף אפשר לראות שידורי טלויזיה באתרים כמו קשת ונענע בזכות תוספים שניתן להוסיף וזה אחלה!

אנונימי אמר/ה...

טוב, נראה שזה טופל.
http://blog.foxmarks.com/?p=153